۱۳۸۸ تیر ۱۴, یکشنبه

دو کلام با برادر حسین






حسین آقا سلام علیکم

با سلام به شما یارو یاور مموتی و نوکر آقا و همرزم فاطی اره
حسین آقا سال هاست که با شما آشنا هستیم و شیفته ادبیات کیهانی شما شدیم. شما آدم بسیار روشن فکری هستید و در روان شناسی و آخوند شناسی و تاریخ و پزشکی نجوم هم از محمود دست کمی ندارید. از نظر ادبیات هم که مثل اوس عبدالکریم سروش بسیار فرهیخته و افسار گسیخته هستید.
درباره همه موضوعات هم که مشالله فتوا میدید. از اتوبوس سوار شدن خواهر مادر مردم تا سیاست خارجه و روانشنسی مخالفان دولت . آخ یادم رفته بود. خدا صواب بازجو بودنو هم بتون بده یدفه قهر نکنید کیهان عینهو دو طفلان مسلم بی پدر بشه. بی پدر مادری بد دردیه. شما خوب میدونید چی میگم. بخدا شما و فاطی جون سکس سیمبل ما هستید. ما که روی فاطی رو هیچ وقت ندیدیم اما با قوه تفکر خارق العاده که حاصل درس های روزانه شماست میتونیم تصور کنیم چه آتیشی زیر اون پرده سیاه پنهان شده. عجیب نیست که دکتر الهام صبح بصبح نیش مبارکشون بازه و ریش مبارکشون در هم.
خلاصه اوستا حسین. این مقاله آخریتون هم که پر نظریه و اسناد و مدارک بود . با این مقاله های آتشینتون آتیش بجون هیلاری و اوباما و میلبندو برلوسکونی انداختید والله دمتون گرم . حتما با دکتر ولایتی و رهبر معظم هم پای منقل کلی روی این نظریه کار کردید.

راستی... علی اکبر سیرجانی از اون دنیا بهتون کلی سلام رسوند و یه چیزای گفت که اینجا جای گفتنش نیست. ایشالله به صرف از اون چیزا تو زیر زمین کیهان یا بند 209 شخصا به عرضتون میرسونم.

...زت زیاد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر