۱۳۸۸ تیر ۱۰, چهارشنبه

خبر فوری از صدا و سیما و کیهان و رجا نیوز و فارس نیوز و ایرنا

بنابر خبری که صادق محصولی و دکتر کردان با امضاء خود درستی آن را تایید کردند سایت های سی ان ان و بی بی سی و فاکس نیوز و بالاترین و دنباله و وبلاگ های ضد انقلاب قبل از انتخابات برنامه ریزی کرده بودند تا حکومت آقا امان زمان را بر اندازی کنند.
استفاده از رنگ سبز از هر نوع آن در سایت های دنباله و بالاترین و استفاده هر 6 روز یبار از رنگ سبز در سایت های بی بی سی و سی ان ان کاملا این تئوری را تائید می کند.
در همین باره کامران دانشو که در سرشماری و بازشماری و هیچ چیز نشماری کارشناسی ارشد از دانشگاه آکسفورد دارد اعلام کرد تنها در ایران 39 ملیون وبلاگ نویس در این طرح شرکت کرده اند که بیاری خدا و معجزه های الهی ساخت آلمان و فنلاند ( Made by Nokia & Siemens ) و رشادت جوانان ایرانی ( حزب الله ) و درایت فرماندگان ایرانی ( Made in Russia ) این طرح متوقف شد و عوامل آن تحت تعقیب اینترپل هستند.
در همین باره روزنامه کیهان در سرمقاله خود اعلام کرد که حسین شریعتمداری با خاطراتی که از انقلاب مشروطه دارد تمامی این دسیسه ها را پیش بینی کرده بود و آن در در گوش مقام معظم در حضور دکتر ولایتی در هنگام صرف شیره پچ پچ کرده بود.

این پیروزی را به 24 ملیون رای دهنده که در هنگام رای دادن اتو بدست برای اتو کردن تعرفه ها در صفوف مقدم تقلب حظور داشتند تبریک میگوییم و همه را به جشن تولد آیت الله العظمی جنتی که ........ نمی دانم چند سالشان است دعوت می نماییم.

این خبر به شهادت آیت الله شیخ محمد یزدی هم عینهو حقیقت است بخدا !


در ضمن پدر نویسنده این وبلاگ هم سید بوده و خودش نمی دانسته... در زیر زمین خانه ما هم بیشتر از دو صندوق رای نیست بخدا !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر