۱۳۸۸ تیر ۱, دوشنبه

لشگر طوطی ها

با دیدن آمار تارنما متعجب شدم.
این تعداد بازدید کنندگان از سایت این حقیر بی سابقه بوده است !
این همه داد و فریاد و محکوم کردن برای یک شعر ؟
شعری که در آن مساجدی که باید به اصطلاح خانه خدا باشند بدن یک جوان پرپر شده را بایکوت کردند ؟ آخر این خانه کدام خداست که زیر فرمان یک آخوند پیر شیاد قرار دارد ؟ مگر این مساجد نباید خانه مستمندان و مظلومان باشند ؟ این شعر آشوب ساز است یا اقدام این مساجد ؟ مساجدی که عزیز و دختر یک ملت را پشت در گذاردند ؟
قباحت کدام بیشتر است ؟ اعلان جنگ من به خانه های دروغین الله یا اعلان جنگ چهاردیواری های گنبدطلا به احساسات یک ملت ؟ دیگر کجای این مساجد قابل احترام است ؟ مسجد ها به مانند ساختمان های وزارت امور داخله ولایت وقیح شده اند که در آن ها بر ضد ملت توطئه می شود. این ها همان خالنه های تروریستی هستند که آخوند ها در زمان انقلاب پنجاه و هفت از آن ها برای سازمان دهای عملیت تروریستی استفاده می کردند.
قباحت کدام بیشتر است ؟ راه ندادن پیکر معصوم ندا به مسجد و دفن آن در بایکوت خبری و تدابیر شدید امنیتی یا شعری که شعله های آ« از آتش یک دل سوخته زبانه می کشد ؟
شمایی که به این شعر برچسب آشوب خواهی زدید.. شرم نمی کنید... حیا نمی کنید... طوطی وار یک حرف را تکرار می کنید چون خود حرفی برای گفتن ندارید و در افکار روشن فکرانه خود غرق شده اید... ملت را دریابید.. خشم ملت را دریابید .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر