۱۳۸۸ خرداد ۳۱, یکشنبه

منطق خشم

می گویند فیل ها خاطره بسیار قوی دارند . حکایت است فیلی که از اربابش به شدت کتک می خورد سال ها صبر کرد و در یک فرصت مناسب جمجمه اربابش را زیر پاهایش در هم شکست .
ملت هیچ چیز را از یاد نمی برد . کسانی که ملت را سرکوب می کنید. جوانان را می کشید . می زنید و دستگیر می کنید. شکنجه می کنید . اعدام می کنید ...
منطق خشم از فرد به فرد.. از پدر به کودک.. از هم بازی به هم بازی.. از همکلاسی به هم کلاسی.. از معلم به دانش آموز می گذرد . این منطق که از بالا به پایین هدایت می شود وقتی به مرز انفجار می رسد از پایین به بالا زبانه می کشد و از ریشه تمام سیستم را می سوزاند .
آقایانی که دستور سرکوب و کشتار و دستگیری مردم را می دهید!!
مطمئن باشید آتش خشم ملت گریبان شما.. فرزندان شما و بستگان شما را خواهد گرفت. ملت به ستوه آمده که تا بحال برای حقوق انسانی و اولیه خود دست به راهپیمیی مسالمت آمیز زده بود.. با این واکنش.. صبرش لبریز شده . بترسید از روزی که ملت به هر نظامی و بسیجی و آخوند بچشم قاتل و دشمن نگاه کند . آنگاه شما در محاصره 70 ملیون انسان خشمناک راهی برای فرار نخواهید داشت.
حیوانات با چنگ و دندان از حریم خصوصی و فرزندانشان دفاع می کنند . نگذارید ملت اسلحه بدست گیرد که آنگاه نه شما.. نه فرزندان شما و نه نوادگان شما از آتش خشم ملت در امان نخواهید بود و هیچ کس .. حتی دوستان شما از شما دفاع نخواهند کرد !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر